Wednesday, February 24, 2010

Pailletleggings fra Topshop

Lækre sorte pailletleggings i god kvalitet fra Topshop. De er lavet i et ret tykt materiale, så man kan næsten ikke mærke pailletterne (= ingen krads!). Pailletterne er syet godt på, og jeg har ikke oplevet, at nogle er røget af under vask, eller mens jeg har haft dem på.

Mål:
Str. UK6, hvilket svarer til en xs/s.
Liv (målt fladt) ca. 30 cm (kan dog strækkes en del!)
Længde ca. 90 cm.
Stand:
Som nye - brugt to gange.

Pris:
Mindstepris 100 kr. + porto
Slå-til-pris 150 kr. + porto
(Nypris var ca. 300 kr.) + porto

5 comments:

Anonymous said...

Hej Maria :)

er det sådan nogle løse, lidt baggy-nogle? det er lidt svært at se på billedet nemlig.. HVIS de er det, vil jeg gerne byde mindsteprisen på 100,- kr. - jeg bor i KBH, så vil godt kunne hente dem hos dig :)

maria said...

Hej Lilja,
Jeg tror billedet driller, for det er stramme leggings.
/Maria

Anonymous said...

øv :(

Helene said...

Hej Maria.

Jeg vil høre om du muligvis kan sende mig et billede til min email, hvor du har dem på?
ursula-17@hotmail.com

/Helene

Line said...

Hej
Ved godt at det er meget lang tid siden at du slog dem op her på siden, men ville lige høre om de er solgt?:)