Wednesday, February 24, 2010

Stribet trøje med pailletter fra Vila - SOLGT

Det er lidt med blødende hjerte, jeg sætter denne til salg. Men da jeg ikke har fået brugt den endnu, så tænker jeg, at en anden én kan få mere glæde af den og give trøjen den kærlighed, den fortjener :)

Sort/hvid stribet trøje dækket af gennemsigtige pailletter fra Vila. Der er skulderpuder i, men de hænger ret løst (i en enkelt snor), så de kan nemt pilles ud.

Mål:
Str. s
Fra skulder til bund ca. 78 cm
Bredde ca. 58 cm
Stand:
Aldrig brugt - har stadig mærker i.

Pris:
Mindstepris 175 kr. + porto
Slå-til-pris 275 kr. + porto
(Den koster stadig 350 kroner i forretningerne)

13 comments:

Anonymous said...

Hej,

Jeg vil gerne byde de 175 kr

Mvh Mia

maria said...

Hej Mia,

Dit bud er noteret. Hvis ingen byder over dig inden kl. 20 i morgen, så går trøjen til dig for 175 kroner + porto på 75 kr.

/Maria

Anonymous said...

Hej Maria!

jeg vil gerne byde 200 kr. plus porto :)

Mvh, Lilja

Anonymous said...

Byder 205

Jeg bor i KBH så kan selv hente den.

Anonymous said...

Og det er Mia der har budt 205 ;0)

maria said...

Hej Mia,

Dit bud er noteret, og trøjen er din, hvis ingen byder over dig inden kl. 20 i morgen.

/Maria

Anonymous said...

Hej Mia.

Jeg vil gerne byde slå-til-nu pris 275 + porto. Fordi jeg bor i jylland, men vil så sindssygt gerne have blusen. Den ser fantatisk og er lige mig.

Håber at jeg bliver den heldige :)

Anonymous said...

Undskyld undskyld. Mente MARIA. Tror trætheden fik min hjerne til at kokse.

Håber blusen bliver min:)


Charlotte som bød 275 + porto

maria said...

Hej Charlotte,

Du har budt slå-til-prisen, så blusen er din!

Totalbeløbet bliver 350 kr (275 kr. + 75 kr. i porto).

Send mig en mail på chairfan@ofir.dk, så du kan få mit kontonummer, og jeg kan få din adresse.

/Maria

maria said...

Hej Charlotte,

Er du stadig interesseret i blusen? Jeg har ikke hørt fra dig.

Skriv en mail på chairfan@ofir.dk, så vi kan aftale nærmere :)

/Maria

Anonymous said...

Er den solgt? Mvh Karen.

Cecilie Skov said...

Jeg vil meget meget gerne have denne trøje! Har ledt rigtig mange steder nu. Og den er bare ikke i min størrelse. OG DER ER DEN JO!
Jeg vil gerne give, som du har skrevet: 275 kr. + 75 kr. i porto - hvis den ikke er solgt! :-)
- Cecilie

Freja said...

er den solgt?