Wednesday, February 24, 2010

Stiletter med lakflæser ala Sex and the City - SOLGT

Jeg elsker disse sandaler, men jeg har kigget mere på dem, end jeg har gået i dem, så nu skal de have et nyt, kærligt hjem :)

De er i ægte læder og med tynde stropper - super sexede! De minder lidt om de sandaler fra Sex and the City, som Carrie har på til sin sidste date med Big, og hvor Miranda ender med at tabe alt sit fostervand ned over - disse er dog bare i sort læder og ikke pink chiffon ;) Skoene er af mærket Bertie.

Mål:
Str. 36.
Hælhøjde ca. 10 cm
Stand:
Jeg har haft dem på en enkelt gang, så der er minimalt slid på sålerne.

Pris:
Mindstepris 100 kr. + porto
Slå-stil-pris 150 kr. + porto
(Nypris var ca. 250 kr.)

4 comments:

Katrine said...

Hej Maria :)
Jeg vil gerne byde 100 kr.
Mail: KatrineLerhard@hotmail.com
- Katrine.

maria said...

Hej Katrine,

Dit bud er noteret, og hvis ingen har budt over dig inden kl. 20 i morgen, så er skoene dine :)

Jeg går ud fra, at dit bud er inkl. porto på 75 kr. Jeg tror godt, jeg kan få begge par sko sendt afsted med en samlet portopris på 75 kr.

/Maria

Katrine said...

Ja, det er det selvfølgelig :)
Ellers bor jeg i København, så vi kan også finde ud af det den vej, hvis det er.

maria said...

At mødes og handle ville helt klart være at foretrække! Så sparer du pengene, og jeg sparer turen på posthuset ;)

/Maria